Velkommen til Skanderborg Golf Klub

Dit begynderforløb varetages af begynderudvalget. Du kan finde kontaktinformationer nederst på denne side.

Velkommen

Som ny golfspiller i Skanderborg Golf Klub bliver du en del af et fællesskab med plads til alle uanset alder og golfambitioner. Vi vil gøre alt for, at du skal få den bedst mulige start på dit nye golfliv, og vi står altid klar med råd og vejledning til dig.

Et prøvemedlemskab i Skanderborg Golf Klub koster kr. 1.000,- og varer normalt ca. 3 måneder.

Et prøvemedlemskab indeholder:

• Min. 7 gruppelektioner med træner
  • 2 timers regel- og etiketteundervisning
  • Spil på Pay & Play bane med vejleder
  • Online regelprøve
  • Du kan låne udstyr i hele perioden gratis
  • 4 onsdagsturneringer  på stor bane med vejleder – du betaler kr. 30,- pr gang. Pengene går til præmier.
  • Fri adgang til træningsfaciliteter inkl. gratis bolde på driving range
  • Fri adgang til Pay & Play banen

Vi modregner naturligvis de kr. 1.000,- hvis du efterfølgende melder dig ind i klubben.

Træning og det praktiske

Træningen foregår:
Mandage kl. 18.00-19.00 (spil på pay & play)
Torsdage kl. 18.00-19.00 (Træning ved PGA Pro Kristian)

Vi starter løbende nye hold op.

Praktisk information

Klubbens kontor har åbent alle dage i sæsonen (se under ‘Kontakt’) ring på 8653 8688 eller send en mail til golf@skanderborg-golfklub.dk, hvis du har spørgsmål.