Gæst i Skanderborg Golfklub

Skanderborg Golf Klub byder gæster velkommen til et af Danmarks smukkeste golfanlæg.

Til gæster

Vores 18 huls bane ligger langs Skanderborg Sø, i et varieret og kuperet terræn. Her er udfordringer for såvel den rutinerede golfspiller som den helt nye spiller. Ud over vores dejlige 18 huls bane har vi en 6 huls Pay & Play bane, hvor alle som endnu ikke er golfspillere, men som har lyst til at prøve spillet, kan starte i trykke omgivelser.

Golfudstyr kan lejes på kontoret i klubhuset

Find vej

Fra syd E45 – tag afkørsel 54 Ejer Bavnehøj. Derefter følg 170/Horsensvej mod Hylke. Skiltning mod golfbane.

Fra nord E45 – tag afkørsel 53 Vrold. Drej til venstre og følg Vroldvej/409. Drej til højre ad Vrold Tværvej. Drej til højre ad Horsensvej/170 mod Hylke. Skiltning mod golfbane.