Onsdagsturnering

Golf for alle, golf hele livet

Ugentlige Onsdagsturnering

Spil

Klub37+ udvalget arrangerer hver onsdag sommeren igennem en 9 hullers Onsdagsturnering med vejleder med start på hullet kl 18.

Som prøvemedlem skal du spille 4 onsdagsturnering, inden du får spilleret til den store bane. Men vi opfordrer til, at du bliver ved med at komme til onsdagsturnering, indtil du føler dig sikker på banen.

Se link til turneringskalenderen øverst på siden og se yderligere oplysninger om mødetidspunkt osv. under turneringen i Golfbox.

Samvær

Efter turneringerne samles vi allesammen i klubhuset, hvor der er uddeling af præmier og socialt samvær. Vi laver også hver gang en lille regelquiz. Der er også mulighed for at få noget at spise og drikke.

Tilmelding til turneringerne

Foretages via Golfbox senest tirsdagen før turneringen kl. 18.

Når du har logget dig på Golfbox, vælger du i menuen “Klubturneringer” og finder den relevante match. Ved at gå ind på denne, kan du tilmelde dig.
Når turneringslederen har sat matchen op, får du en mail, hvor du kan se, hvilket hul du skal starte på, og hvem du skal spille sammen med.

Hvordan foregår det?

Vi spiller hver gang 9 huller. Du vil her blive sat i bold sammen med andre nybegyndere samt en vejleder.

Vejlederens opgave er at lære dig, hvordan du kommer rundt på banen, holder et godt spilletempo og hjælpe dig med regel- og etikettespørgsmål og i det hele taget fortælle dig om, hvordan man begår sig på en golfbane.

Sponsor

Tak til Føtex i Skanderborg, som delvis sponserer den vin, vi uddeler som præmier til vores begynderturneringerd

Har du lyst til at være vejleder?

Har du lyst til at være vejleder for nye medlemmer? Så meld dig til vores Onsdagsturnering. Tilmelding foregår via Golfbox senest tirsdag kl. 18 før matchen.

Rollen som vejleder er ikke svær, det vigtigste er at du har lyst til at hjælpe nye medlemmer med, at finde “rundt i golfspillets finurligheder” og ikke mindst hjælpe dem med at finde sig til rette i klubben.

Rollen som vejleder er beskrevet Her

Der spillers onsdagsturnering hele sæsonen. Som vejleder spiller man med i de turneringer man har lyst og tid til.

Turneringsledere

Kai Just