Børnegolf

Har du lyst til sammen med andre børn i alderen 5 til og med 10 år at prøve golf og dens mange spændende muligheder, så kan Skanderborg Golfklub tilbyde børnegolf. Sæson 2024 begynder først i maj måned.

Skanderborg Golfklub har valgt at kalde holdet ” Smuksakkerne ”og vi henvender os til børn i alderen fra 5-10 år.

Har dit barn lyst til at prøve golf får I en chance for om det skal være den sport, som tilbuddet giver barnet mulighed for at stifte bekendtskab med. Vi vil gerne byde børn og deres forældre velkomne til sommertræning Vi træner hver torsdag fra den 1.5 til den 30.9 og Skanderborg Golfklub tilbyder en måneds gratis træning.

Når sæsonen starter i 2024 så møder I op og dit barn prøver glæden ved en udendørssport; Skanderborg Golfklub ser frem til at byde jer velkommen i maj måned 2024.

Hvad er Smuksakkerne?

Smuksakkernes fokus er på leg, glæde med opbygning af kendskab til golf spillet og venskaber, hvor vi vægter det sociale fællesskab meget højt. Golfklubben har planlagt et træningsforløb for hver gang; vi har træningsredskaber, legeredskaber og golfudstyr, så barnet og dets forældre/ bedsteforældre møder bare op. Smuksakkerne leger, har det sjovt og hygger med golf i sommersæsonen hver torsdag fra 16:30 – 17:30. Vi forventer, at forældre/bedsteforældre til Smuksakkerne deltager i træningen og engagerer sig i barnets golf, så børnene får mulighed for at kunne træne dets golffærdigheder; der vægtes ligeledes at alle børn og voksne bliver en del af fællesskabet.

Husk at alle børn er velkomne. Så kom ud af starthullerne – Det er sjovt, det er hyggeligt, det er lærerigt!

Daglig ledelse

Stig Ingemann Jensen